سوینسوین، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

(سوین) ناناز مامان و باباش

نظرات (7)

مامان عسل 
11 آذر 93 13:18
تولدت مباااااارک سوین خانوم خوشگل ایشالله تولدصدسالگییییی...همیشه شادباشی عزیزدل خاله به به چه کیک خوشگلی نفسم...چه موهای خوشگلی هیچ وقت کوتاهش نکن عسسسسسسیییسم می بوسمت هزاربار
عمه فروغ
7 بهمن 93 13:52
تولدت مبارک سوین عزیز ان شاا.. 120 سالگیت رو جشن بگیری ان شاا.. همیشه شاد و تندرست باشی
مامان مهدیار
10 اردیبهشت 94 7:45
هزار ماشالا چه دختر نازی دارین
سعید صالحی
پاسخ
ممنونم ازتون
عسل
20 تیر 94 8:27
سلام سوین جون انشالله همیشه شاد و سلامت باشی. عزیز دلم خدای مهربون میخواد به ما تا چند ماهه دیگه یه دختر نازنین مثل شما بده. تصمیم گرفتیم اسم زیبای شما رو روش بزاریم. سوین خانم حالا خواستم ببینم شما از اسمت راضی هستی دوستش داری؟ مامان و بابای سوین جون میدونم زحمتتون میشه ولی خواستم اگه ممکنه به این چند تا سوال من جواب بدید ممنونم. اول این که همه سوین رو درست تلفظ میکنن؟ اولین بار که این اسم رو میشنون عکس العملشون چیه متوجه میشن اسم دختره؟ خودتون از انتخاب این اسم راضی هستید؟ به نظرتون این اسمر وبه خاطر ریشه ترکی فقط باید آذری ها رو بچه هاشون بزارن. من خودم خیلی سعی کردم یه اسم فارسی انتخاب کنم ولی سوین بدجوری دلم رو برده. فراوانی این اسم در اطراف شما چقدره؟ آخه من خودم تا قبل از انتخابش این اسم رو نشنیده بودم. اگه نکته ی دیگه ای هم به نظرتون میرسه خوشحال میشم بدونم. خیلی ممنونم ازتون انشالله میوه ی زندگیتون سوین خانم همیشه سلامت باشه.
عسل
20 تیر 94 8:27
سلام سوین جون انشالله همیشه شاد و سلامت باشی. عزیز دلم خدای مهربون میخواد به ما تا چند ماهه دیگه یه دختر نازنین مثل شما بده. تصمیم گرفتیم اسم زیبای شما رو روش بزاریم. سوین خانم حالا خواستم ببینم شما از اسمت راضی هستی دوستش داری؟ مامان و بابای سوین جون میدونم زحمتتون میشه ولی خواستم اگه ممکنه به این چند تا سوال من جواب بدید ممنونم. اول این که همه سوین رو درست تلفظ میکنن؟ اولین بار که این اسم رو میشنون عکس العملشون چیه متوجه میشن اسم دختره؟ خودتون از انتخاب این اسم راضی هستید؟ به نظرتون این اسمر وبه خاطر ریشه ترکی فقط باید آذری ها رو بچه هاشون بزارن. من خودم خیلی سعی کردم یه اسم فارسی انتخاب کنم ولی سوین بدجوری دلم رو برده. فراوانی این اسم در اطراف شما چقدره؟ آخه من خودم تا قبل از انتخابش این اسم رو نشنیده بودم. اگه نکته ی دیگه ای هم به نظرتون میرسه خوشحال میشم بدونم. خیلی ممنونم ازتون انشالله میوه ی زندگیتون سوین خانم همیشه سلامت باشه.
همیلا
16 دی 94 13:31
ای جووون چ ناز نازی
سعید صالحی
پاسخ
ممنونم
بهار مامانی شایلین عسلی
27 مرداد 95 9:39
سلام مامانی..خووشحال میشیم بهموون سربزنید..رمز ما:1200